mandag 14. desember 2009

Kiropraktor og pepperkakehus

Vi har vært hos kiropraktor idag.. Å han fant en låsning i nakken til Mille, så hun fikk behandling for det! Håper hun blir litt roligere nå.. Men, vi skal tilbake på fredag igjen for å se om det har blitt bedre å evt få ennda mere behandling.

Ut på tur, aldri sur :-) Her venter vi på å få komme inn til kiropraktoren. Mens storebror lekte seg!

Hun sover ganske mye på dagene, men ettermiddag og kvelden er vi litt urolige ;-) I tillegg sovner hun ufattelig sent!! Aldri tidligere enn 02.00. Så det håper jeg forandrer seg snart..

`Slutt å ta bildet, mamma!` Han blir litt lei av bilder noen ganger tror jeg! Skulle tro han hadde blitt vandt med det!? ;-)

Jeg og William laget pepperkakehus idag mens lillesøster sov :-) Vi kosa oss kjempe masse! Det er godt med ´mamma & sønn´ tid, for jeg sitter ofte å ammer eller styrer med Mille. Så da setter både jeg og William stor pris på tiden vi har alene :-)

Huset ble jo så vakkert som bare det :-) William gutten min er så flink! Han pyntet litt, å spiste masse ;-) Så jeg hjalp til litt så huset skulle bli ferdig denne uken ;-)


Vi har lagt ganske mange planer denne uken! Imorgen er det frisør og treffe farmor/oldemor. På onsdag skal vi til Maria å Jonas å bake pepperkaker, å etter det skal vi til Sandra å familien på kaffebesøk :-) På torsdag skal vi noe jeg ikke husker akkurat nå.. Haha! Fredag er det kiropraktor tid igjen, så skal vi til Onkel Tommy å lage ennda et pepperkakehus og spise middag. Lørdag drar vi til Åre på spa! JIPPI! Å søndag skal vi slappe av, å kansje bake litt ;-) Så kjedelig skal vi virkelig ikke ha det.

Koslig med familietid i julen :-)

1 kommentarer:

Tonje sa...

Høres ut som det er en travel og koselig uke hos dere! :)