mandag 15. juni 2009

Vi fikk det endelige svaret idag...


Jordmor på Ullevål sa også at det var en jente, å viste oss at det var det! Så da får William prinsen vår en søster :-) Vi er så heldige! Å hun er frisk å rask, å turna som bare det for oss idag. Hun lå i fosterstilling, å vi så henne utrolig godt. Fikk også høre hjertelyden som var fantastisk å høre :-)

Jeg blir så rørt over William når han ser barn. ´baby´ sier han, å når jeg spør om han vil ha en baby her hjemme så sier han ´jaaa´ :-) Jeg tror William kommer til å bli verdens beste bror! Jeg er så utrolig stolt over han :-)

Jeg skal nyte all min tid i sommer å frem til november med min fantastiske sønn, å jeg skal gjøre alt for å inkludere han, så han ikke blir sjalu. Han er veldig forståelsesfull, å veldig smart. Tror det går bra jeg :-)

Tenk så heldige vi er.. Snart e vi en familie på 4, med 2 herlige barn her hjemme som leker seg å nyter livet :-) Life is fantastic!

4 kommentarer:

Hege sa...

Gratulerer:) Koselig med en av hver da:)

Klem Hege

PrinsWilliam sa...

Tusen takk for det :-) ja, blir kjempe koslig!

Klem Cathrine

Inger Lise sa...

Gratulere med jente! Flott at alt stod bra til!

Klem.

Anonym sa...

Så herlig, Gratulerer så mye! :)

Har dere begynt å tenke på navn enda? :)