mandag 26. oktober 2009

Lenge siden sist!

Sløv sløvesen på bloggingen for tiden merker jeg! Har vært i trøndelag, å nå er vi hjemme igjen :-) Vanlig hverdag med barnehage og sløving ;-) Jeg er i uke 37, å det nærmer seg med stormskritt til det nye familie medlemmet melder sin ankomst :-) Vi gleder oss veldig nå!

Denne godgutten prøver å være litt baby noen ganger han også.. Skal ligge i vognbagen å kose seg f.eks ;-) Så søt atte! Håper han syns det blir gøy med en søster..


Igår var vi ute en tur.. Jeg måtte på legevakta, fordi jeg har blitt dårlig.. Slitsomt sier jeg bare!! Som om ikke det er nok fra før, så skal jeg bli dårlig også.. Men, håper det går fort over :-) Det var heldigvis ikke svineinfluensa ivertfall!

Alt er bra ellers her hjemme. Vi venter å venter.. William trives godt i barnehagen, å blir lettere å levere hver dag :-) Han stortrives der nå! Å det er helt herlig å se. Det er så godt at han har det så fint, for da kan vi trygt levere han der med god samvittighet :-)
Det er veldig spennende for tiden da.. For jeg håper hybelboeren har tenkt seg ut snart ;-) Så dagene går til forbredelse, avslapping å venting.. På torsdag kommer mamma på besøk, å vi gleder oss masse :-) Etter hun har vært her, er det bare noen dager.. Så kommer mormor å skal være her :-) Jeg er så glad for at min kjære familie stiller opp! Setter utrolig stor pris på det!

Nå skal jeg lage middag, å se home and away ;-)

1 kommentarer:

Interiør 63º N sa...

Hei sender gjerne jeg :O)
Det beige stjerneteppet koster nå 1000,- og så regner jeg med at potoen blir 145,-, da teppet veier litt :O)

Bare send meg en mail du, så ordner vi det

Kirsti