onsdag 7. oktober 2009

Tjoho :-)

Vi er i full sving om dagen! Til helga skal vi til Lærdal, så drar vi til trøndelag neste uke igjen.. Så vi har hatt litt to do´s i forbindelse med det :-) Men, idag var vi på foreldresamtale i bhg.. Jeg ble så glad over å høre at William trives så godt der, å at det går så bra som det gjør :-) Anne hadde bare godt å si om godgutten min, å jeg blir så stolt når jeg hører om ting han gjør å sier :-) Vi har funnet verdens beste bhg! Å det tror jeg William er enig i ;-)

Henta han med vogna idag, å tok tbanen. Det er gøy det! :-) Han elsker virkelig tbaner, tog og busser! Skikkelig guttegutt ;-)

Mens vi venter... William var så godt humør idag, de hadde vært på tur i skogen å gått langt! Jeg tror han liker turdager.. Han har skikkelig herlig energi resten av dagen :-)

Nå er magen blitt ganske så stor også! Gjorde egentlig ingenting at den ikke ble stor fort, for jeg er allerede litt lei.. Den blir i veien for det meste :-) Men, snaart kommer du lille venn :-)
Jeg var hos jordmor igår på kontroll, jenta ligger med hodet ned å har festet seg.. Så nå kan hun bare komme ;-) Alt sto veldig bra til ellers også, både med meg og hun!

Jeg snakket litt med hun i bhg idag ang William etter fødsel, å de trodde det var best at han fikk fortsette livet som vanlig etterpå.. Men, kansje ha fri litt innimellom og litt kortere dager noen gang.. Jeg er jo så heldig at mormor kommer hit rundt fødsel, å skal være her. TUSEN TAKK! Så da blir alt veldig mye enklere :-)

Nå skal jeg legge meg, så ha en fin kveld :-) Imorgen er det negletime hos June og Louis Vuitton event som står på planen! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine bilder!:)

Håper dere koser dere på tur!

Klem

Benti sa...

Så fine bilder da:D magen vokse og vokser den ja :D Ikke lenge igjen nå1