onsdag 18. februar 2009

Ikea tur igår

Er litt slapp med blogging for tiden.. Men, det kommer seg sikkert :-) Igår var vi på Ikea en tur igjen, er der masse for tiden føler jeg.. Elsker IKEA!!


Vi klarte å miste lua til William inne på IKEA et sted, så da måtte vi være oppfinsom når vi gikk til bilen :-) Å det var heeelt greit for William, for han var trett å da må han ha noe over hodet å kose med!


Så fant vi sklia på barneavd. Den var gøy den! Har aldri prøvd den før, men han elsket den etter et par runder :-)


Så måtte vi jo prøve sengene.. Å William prøvde MANGE!! Han elsker å rulle i store senger, så det var himmelene for han :-)

Vi begynner å få det bra hjemme nå, det har vært så tomt her.. Men, det tar jo selvfølgelig tid med å møblere et så stort hus!

Imorgen kommer Oldemor Marit å Kenneth!! Å gjett om vi gleder oss???? JAAA! Vi elsker å ha besøk, så det skal bli koslig :-)

Idag er jeg skikkelig dårlig form, så jeg slapper av nå.. Vet ikke hva det er, men er skikkelig kvalm å ekkel i magen! Det er så kjedelig. Håper William sover en stund, så jeg får slappe av..

1 kommentarer:

Inger Lise sa...

Så heldige dere er som får besøk da, kor lenge blir dei da? Koselig!

Når det gjelder mageproblema, vil eg seia at enten så har du omgangssjuke/influensa, eller så har JE vært ute med dessa små, aktive rompetrolla sine.. :-D Hehe..
Ha ein flott dag.. Klem! Hels JE og snuppen. Gje han ein stor kos fra oss... Han har noko å sjå fram til, ein sur bestefar kjem snart på besøk.. :-S