tirsdag 24. februar 2009

Vår tirsdag :-)

Vi har vært ute nesten hele dag :-) Alle sammen gikk nedover til storsenteret, å kosa oss der :-) JE jobber hver dag, så vi får oss gode gåturer når vi drar ut.

William å Andrea kosa seg i sofan imorges :-) Strømmen ble brutt tidlig idag også, så vi måtte tenne opp i ovnen å tenne lys, koslig :-)
Så spiste vi lunsj på peppes, det ble selvfølgelig pizza ;-) Her er Kenneth å mormor.
Andrea snuppa spiste boller å banan, for hun har melk-allergi...
Moi å pappsen min :-)
Mormor, William å jeg venta på JE som kom fra jobb å henta oss. Vi måtte handle litt, så vi venta likså greit. Pappa, Kenneth å Andrea gikk hjem før oss. William syns det var sååå gøy å kjøre BIIL :-)


Nå venter jeg på frustrerte fruer!! :-) Så har jeg en FANTASTISK nyhet!!! Jeg har fått GREEN GATE som leverandør, så det ventes MASSE fint!!! :-)

Ha en fin TV kveld alle tv-gale damer ;-)

1 kommentarer:

Inger Lise sa...

Flott at dere kosa dere da!! Far din har såååå godt av å gå på kjøpesenter.. Han likar det kjempegodt, men han vil ikkje innrømma det... !!!! Når vi har vært på handel, er det alltid han som har handla mest!!! :-D

Klem fra meg. ..