fredag 20. februar 2009

Trivelig dag med family`n :-)

Vi har nå besøk av beste mormor å Kenneth :-) Har kosa oss idag på storsenteret.. Vi var å shoppa litt, så drakk vi en kopp kaffe, handla å dro hjem! Jeg hadde ødlagt vaskestauren min, så måtte kjøpe en ny idag.. Å det ble hus vasking mens drømmehagen gikk ikveld! JE bada å la William :-) Måtte ha litt pappa-tid før han la seg også..


Oldemor å William koser seg ute idag :-) Han var så heldig å få et keyboard å spille på å en brannbil fra Lego :-)

Nå har vi spist god mat, svin med fløtepoteter å tilbehør. Å slapper av i sofan nå :-) Herlig med fredag, å nyvasket hus :-)
Imorgen skal jeg vaske å rydde kontoret/gjesterommet til pappa å Andrea :-) De kommer på søndag, å det blir gøy :-)

Ha en fin kveld alle herlige damer :-)

Klem

1 kommentarer:

Inger Lise sa...

Eg gleder meg til 1 veke utan nokon som maser eller skriker rundt meg!!! :-D Skal slappe av og nyte stillheten.
Eg skal vere heime åleina for fyrste gang, sidan Andrea vart fødd..
Du har noko å sjå fram til, få besøk av bråkebøtta og far dikkas.. hihi..