lørdag 21. februar 2009

Koslig lørdag, å ingen internett!

Vi har kosa oss masse idag, vært ute å handlet å spist god mat :-) Våkna ikke før 11 imorges, så vi sov lenge alle mann. Det var godt da :-)


Så var det mye kos med William, han er jo så god :-)


Denne vinen anbefaler jeg! ROSEMOUNT hvitvin :-) Den er kjempe god med sprite i! Sparkling wine ;-) Vi har spist reker å drikker denne sammen med. Det var veldig godt!


Så fikk jeg så fine å koslige hvite roser av mormora mi idag :-) I tillegg har hun hekla en KJEMPE fin duk til meg! :-) Jeg er så glad for at mormor er så flink, å den ble nydelig :-)

Nå sitter vi å slapper av bare, å ser God Kveld Norge.. Har fulgt MGP ikveld, å ble kjempe glad for vinneren!! Han var kjempe flink :-)

Dere får ha en fredfylt å koslig lørdags kveld :-) Imorgen kommer pappa å Andrea, å vi lengter!! :-)

2 kommentarer:

Inger Lise sa...

No er dei kommet Myrdal stasjon og skal skifte tog. Dersom toget er i rute skal det vere i asker 14.07.

Da kjem det garantert ei som er dritlei tog og pappa... :-P hihi..

Har ikkje sendt med fotoapparatet, for det er tomt for strøm og ladaren er vekke.. :-( Kan du ta maaaaaaaaaaaaaaangen bilder og sende til meg på eposten???? pliiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssss.. takk skal du ha!!!

Kosa dere kjempemykje.

Anonym sa...

det va et koselig bilde tå dåkk tuppa:)
Glede mæ te å treff dåkk i mårrå :)
KLem