mandag 2. mars 2009

God natt

Kveldene går fort når man ligger i sofan.. Å plutselig er det natta! Jeg har surfet og mailet ikveld, å skal snart hoppe i sengen. Vi drar rundt 12 imorgen, så jeg har bare pakka klær, resten får vente til imorgen.

William ELSKET ballebingen på fantasy, så vi gleder oss til å tilbake å hoppe i ballene!
Bildet fra forige tur.

Jeg fant Bergans sekken som William fikk i dåpsgave, som han skal ha med seg på båten :-) Det er utrolig trangt i bilrommet, så vi må ha så lite som mulig egentlig..
Skal ha med macen, så jeg skal prøve å blogge så mye som mulig på turen. Vi får internett på hotellet, så der blir det ingen problem.. Værre på båten midt på havet :-P

Dere får ha en GodNatt, nå skal jeg dusje å lalle :-) William er litt urolig ikveld, for han er litt smådårlig.. Håper han sovner godt snart :-)

Klem

1 kommentarer:

Anonym sa...

God tur, kos dere masse! :)