onsdag 4. mars 2009

Hamburg dag 1

Vi kom til et fint, men gammelt hotel i Hamburg. Det var ganske stort rom da, å det er jo bra ;-)

Her skulle vi ut en tur å se oss om rundt her, det var faktisk ikke så veldig kaldt, rundt 7-10 grader, men var litt vind så det ble litt kaldere..
Gullet mitt :-) Han er blitt sååå flink til å snakke, å tar etter mye :-) Han har lært seg mat-2-3-joooo-natta-kaka-lalle-tomt-opp å kansje flere ord som jeg ikke kommer på i farten :-) Flinkisen min!

Imorgen skal kansje jeg å William gå oss en tur å se litt mens andre er på messe.. Skal se om vi finner diverse butikker jeg har skrevet opp adresse på ;-) Det blir spennende! Tenkte å se innom Louis Vuitton her også, å jeg tror jeg vet hvor det ligger nå etter mye reesearch på internett å google map ikveld ;-)

Nå blir det snaaaart kvelden her, men William har ikke sovna igjen ennda. Så vi får håpe han lukker øynene å sovner snart igjen :-)

God natt :-)

Klem

0 kommentarer: