tirsdag 8. september 2009

For et sliiiiit

Vi sliter med William HVER eneste dag for tiden. Det er så slitsomt at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre...... Dere som har familie i nærheten som hjelper dere, aner ikke hvor heldige dere er! Skulle ønske for alt i verden vi også hadde hatt det, å fått litt avlastning engang iblant....

Han hyler å skriker hver eneste kveld i MINST 3 timer, før han gidder å legge seg noen timer for så å våkne igjen å holde det gående resten av natta! Håper virkelig dette er en kort fase...

Tror vi må vurdere å få tak i ei som kan avlaste oss noen ganger.. Så vi kan få tid til å gjøre noe sammen på kveldene, og få litt ro å fred. Det hadde vært utrolig godt!

Ellers trives William godt i bhg har jeg inntrykk av :-) Er veldig glad for at det går bra iallefall. Det med soving å trass kan være en reaksjon på bhg start også.. Så vi får se hvordan det går fremover :-)

En ting er sikkert, det er ikke enkelt å være mamma.. Men, jeg kommer ALDRI til å gi opp med godgutten min! Du er livet mitt lille venn :-)

6 kommentarer:

Maria sa...

d e tussi når d står på som værst, men d går åver.
Jonas har vorri UMULE å lægg/om natta i 1år nu, men nu har d endele vorti likar.
vart my likar etter vi slutta me doppen på dagtid, har dåkk prøvd d da?

Håpe William finn nattroa snart å, fer du bli så klar av at d e son kvar kveld..

Anonym sa...

Stor klem til deg! :)

Vet hvordan det er med unge som ikke vil sove, for å si det sånn.. Her var det helt ekstremt rett etter bhg start, han var redd vi skulle gå fra han, var full av nye inntrykk, og fant rett og slett ikke roen..

Kanskje det er litt nye inntrykk som spiller inn hos William også? Ny stor barnehage og mange barn er jo en forandring selv om de trives veldig godt :)

Og du, om du har mailadr fremdeles, så bare pling på om du vil :)

PrinsWilliam sa...

Vi har prøvd det meste.. Men, æ trur det e pga bhg start at det e litt vanskelig for han. Håpe det bli greit snart igjen! Det e så fælt både for oss å han..

PrinsWilliam sa...

Så koslig! :-)

Vet du, når du nevnte det med bhg start osv, så begynner jeg mere å mere å tro det er det. Jeg har lest veldig mye nå, å lest masse om separasjonsangst fra foreldrene på kveldene når barnet legger seg. Vi skal kontakte helsestasjonen for å få noen gode råd der. Men, jeg skal også prøve de rådene jeg har lest om nå :-) Å håpe det blir bedre for gutten vår.

Det er jo ikke rart de blir litt skeptiske når de er i bhg hele dagen. Barn er jo veldig avhengi av foreldrene sine. Å de er jo også redde for foreldrene, fordi om de er små.

Jeg skal gjøre alt jeg kan, for at han skal få en god nattesøvn igjen. Å håpe noen av rådene jeg leser om hjelper :-)

Har fortsatt mailen, så jeg hilser på en dag jeg :-) Så kansje vi kunne møttes en dag over en kaffe :-)

KLEM!

Anonym sa...

Oldemor sin lille gogutt, synn at han sliter sånn, håpe det ordne sæ snart. Klem

Anonym sa...

æ ha å villa tipsa dæ om å prøv å kutt ut doppen (eller kutt inn på den). det funka veldig bra her å kutt ut den. Utfordringen det første par dagan va å hold'n våken på da'n/ettermiddag men det gikk fint så læng vi hold'n aktiv /fant på nå, og på dag 3 så va'n vant med å ikke ha dopp, og har sia bedd om å få lægg sæ på kveldan mellom 7-halv 8.